Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, January 26, 2013

Betulkah Pemimpin Pakatan Rakyat memang suka Berpoya-poya dengan GRO?

Betul ke ini sekutu PAS ini. Ada hati dengan budak GRO Melayu.
Aksi-aksi hanya Mat Sabu sahaja boleh mengulangi.

Bila sudah terover excited hospital kerajaan BN pun ada. Gambar: Ahmad Khairil. jurugambar Mat Sabun kot.
 

4 comments:

  1. salam

    hang kalau nak buat fitnah tu tengok kanan kiri la sikit, ingat pembaca atau penjengok blog hang ni bodoh mace hang juga ke. gambar ni kawe dah jumpa lama dah tersebar kat internet. kalau tak salah kawe kisah ni berlaku kat negara china. sedap hati hang cakap benda ni berlaku malaysia.

    wasalam

    ReplyDelete
  2. Che Awe bodoh, tolong baca title dan link yang di tampilkan.KALAU HANG ADA LINK TOLONG TAMPILKAN DISINI LAH bodoh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam.

      betul pencacai umno ni bodoh, kata jenis puak yang suka sangat benda porno, tak kan dok tahu. dema lebih terer. dari kawe. bab tu.

      memang bangang puak2 ni. dia buat fitnah dia tolong sebar pula tu.

      wasalam

      Delete
  3. Generasi Terhebat Terengganu Bangkit tinggalkan PAS laknatuallah

    UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun denga jayanya..... Tapi Kenapa Pemuda PR Pemudidan Wanita PR dan Pemimpin2 PAS Terengganu tetap BODOH?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Kelantan ... Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda menolak PR pada PRU ke-13. Mesti jangan undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. PR bodoh tidak tahu memerintan di setiap negeri.

    Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, aset berkurangan. Kita di jual kepada Cina. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin PAS yang sudah jadi kafir laknat. Ini kah kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam PR. DAP dan PKR terang2 menolak Islam.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem PR dan PAS. pastikan undi anda tetap kpd BN dan UMNO....

    ~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari ugama sesat PAS dan masuk Islam~

    Biarkan PAS bersendirian... Mereka tidak mahu bersyukur, mereka itu seumpama kafir boleh bersatu sesama mereka ... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng seperti N Ajis cerita... Biarkan mereka samseng selamanya....

    Biarkan pemimpin2 PAS memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

    ReplyDelete

Blog Archive