Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, October 17, 2011

Perhatian: Ayat Kitab Bible Dijual Kepada Orang Ramai. Prof Mad Beri-Beri komen pasal aktiviti sebaran agama Kristian dari sudut perlembagaan.

Ayat Kitab Bible kini Dijual Kepada Orang Ramai. Jadi, apakah komen Prof Mad Beri-Beri mengenai aktiviti sebaran agama Kristian dari sudut perlembagaan. 
'Komen' Professor Mad Beri-beri: Saya kira tidak ada peruntukan mana dari segi undang-undang yang melarang kerja2 mubaligh dilakukan di Semenanjung. Maka adalah tepat PAS selaku kerajaan di Kelantan, membenarkan mubaligh agama ini memperluaskan agama mereka diantara orang2 Asli di Kelantan. 
Ini akan memperkuatkan pakatan pembangkang kerana walaupun kerajaan Islam tetapi tetap menyokong penuh agama lain disebarkan kepada masyarakat yang mereka telah berjanji untuk dlindungi.
Ini adalah satu lagi bukti bahawa Kerajaan PAS itu terlampau adil kepada agama Kristian. 


PERHATIAN!! ini bukan ayat al-Quran...


PENTING ...tolong sebarkan. Moga Allah SWT akan membalas jasa baik anda.
Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran

Semoga kita semua berhati-hati jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita. Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara-saudara kita.

Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh orang-orang KAFIR.

Perhatian kalau ternampak penghujungnya ditulis "Surah Injilu Matay" (Terus reject).

Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada blog melalui e-mail. Jika ada blog, copy dan paste ke blog anda. Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah.

Jangan terpedaya pada rupanya sahaja tetapi tengok dan selidiklah isinya juga. Tengok keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk menghiasi dinding rumah.

Sekali pandang macam ayat dan kalimah Al-Quran. Sebenarnya ayat dari kitab Bible.


Sumber : Prince 91

1 comment:

  1. Salam ... apa nak heran dengan penyebaran ayat2 kitab bible ... Imam Al-bukhari sendiri pun melalui hadisnya pun ada yg bercanggah dengan alQuran dan sama seperti Bible.

    * Umat Islam akan musnah dan jahil apabila tidak membaca alQuran dgn memahami maksudnya.

    Dan terbukti banyak hadis2 bercanggah dengan alQuran.

    (Hanya golongan yang percaya yg memahaminya seperti yg tertulis di dalam AlQuran)

    ReplyDelete

Blog Archive